Indrukwekkend - Reisverslag uit Gonubie, Zuid-Afrika van Martijn en Mariska - WaarBenJij.nu Indrukwekkend - Reisverslag uit Gonubie, Zuid-Afrika van Martijn en Mariska - WaarBenJij.nu

Indrukwekkend

Door: M&M

Blijf op de hoogte en volg Martijn en Mariska

21 Juli 2015 | Zuid-Afrika, Gonubie

Zaterdag zijn we aangekomen in ons hotel in Hermanus. Hier hebben we onze koffers afgegeven en zijn we naar de haven gereden. Echter gaf de navigatie de weg niet duidelijk aan waardoor we zomaar in een sloppenwijk belandde!!! Dit raakte ons wel diep hoe de mensen daar leven. Hutje mutje en de kippen lopen er ook rond. Gelukkig waren de mensen zo vriendelijk om ons te helpen. In Hermanus zijn we op de boot gestapt om walvissen te spotten! Dit was erg gaaf! Eenmaal terug kwamen er kindjes naar ons toe die vroegen om 1 rand (dit is ongeveer 7 cent) we wilde toch iets voor ze betekenen en gaven een doos koekjes mee. Het was erg bijzonder om dit mee te maken.

Zondag zijn we naar plettenbergbaai gereden. Onderweg kwamen we nog bavianen tegen! Heel gaaf! We zijn een paar keer gestopt onder andere bij knysna dit was weer prachtig! Eind van de middag kwamen we aan in ons Guesthouse. We werden daar met heel veel liefde ontvangen het was echt geweldig! Met de andere gasten zijn we de volgende dag naar addo elphant national park geweest! We kunnen niks anders zeggen dan: "We had an amazing time!" We hebben olifanten, zebra's, buffels en nog veel meer gezien! In de avond kwamen we aan in Port Elizabeth en de volgende dag zijn we weer doorgereden naar East London.

Op dit moment zitten we in een Guesthouse in East London. Helaas treffen we het vandaag weer niet met het weer en schijnt er normaal gesproken niet zoveel regen te zijn. We wachten het af en rijden morgen weer door naar Port st Jones!